(Data driven)
content marketing
DATA DRIVEN CONTENT MARKETING
Bij online marketingcommunicatie ligt de nadruk op boeien en binden, vinden en gevonden worden en een persoonlijke benadering met een (open) dialoog. De online gebruiker bepaalt óf het contact tot stand komt, hóe dit tot stand komt, via welk kanaal, en op welk moment.
CRM
Door de gedragingen van de online gebruiker tijdens de klantenreis vast te leggen en te verzamelen, bijvoorbeeld in een CRM systeem (Customer Relation Management) doen we data analyses. Afhankelijk van deze uitkomsten testen we verschillende content, doen we conversiemetingen en stellen we zo nodig acties bij. Zo zetten we content op basis van beschikbare data resultaatgedreven in.
CUSTOMER JOURNEY
Goede contentmarketing kenmerkt zich dan ook door het aanbieden van de juiste boodschap aan de juiste persoon, op het juiste moment en via het juiste kanaal.
Stijl C maakt samen met u de klantreis inzichtelijk en kan per touchpoint passende content aanbieden.
CONTENT: TEKST EN MEER…
Naast tekst (artikelen, blogs, copywriting) bieden we content ook aan als (bewerkte) foto’s, video, illustaties, infographics en (interactieve) animaties.
Contentmarketing is een onmisbaar onderdeel van:
on- en offline marketingcommunicatie
socialmediamarketing
e-mailmarketing
e-commerce en online marketing
digital marketing
sales
customer care
corporate communicatie
hrm
SPECIALIST IN ON- EN OFFLINE MARKETINGCOMMUNICATIE
Adres
Marquette 82
8219 AS LELYSTAD
Volg ons
KvK: 54088801
Telefoon
085 877 05 87
welkom@stijlc.nl
© Stijl C