(Data driven)
content marketing

DATA DRIVEN CONTENT MARKETING

Bij online marketingcommunicatie ligt de nadruk op boeien en binden, vinden en gevonden worden en een persoonlijke benadering met een (open) dialoog. De online gebruiker bepaalt óf het contact tot stand komt, hóe dit tot stand komt, via welk kanaal, en op welk moment.

CRM

Door de gedragingen van de online gebruiker tijdens de klantenreis vast te leggen en te verzamelen, bijvoorbeeld in een CRM systeem (Customer Relation Management) doen we data analyses. Afhankelijk van deze uitkomsten testen we verschillende content, doen we conversiemetingen en stellen we zo nodig acties bij. Zo zetten we content op basis van beschikbare data resultaatgedreven in.

CUSTOMER JOURNEY

Goede contentmarketing kenmerkt zich dan ook door het aanbieden van de juiste boodschap aan de juiste persoon, op het juiste moment en via het juiste kanaal.
Stijl C maakt samen met u de klantreis inzichtelijk en kan per touchpoint passende content aanbieden.

CONTENT: TEKST EN MEER…

Naast tekst (artikelen, blogs, copywriting) bieden we content ook aan als (bewerkte) foto’s, video, illustaties, infographics en (interactieve) animaties.

Contentmarketing is een onmisbaar onderdeel van:
on- en offline marketingcommunicatie
socialmediamarketing
e-mailmarketing
e-commerce en online marketing
digital marketing
sales
customer care
corporate communicatie
hrm

<< Partner in content                                Ontwerp en vormgeving >>

Logo Stijl C

SPECIALIST IN ON- EN OFFLINE MARKETINGCOMMUNICATIE

Adres

Marquette 82
8219 AS LELYSTAD

Volg ons

 

KvK: 54088801

Telefoon

085 877 05 87

E-mail

welkom@stijlc.nl

© Stijl C

Leveringsvoorwaarden en privacy statement